Autoryzowany partner


Nasze produkty

Aktualności

Access Professional Edition 3.2

11/07/2016

Access Professional Edition to doskonałe rozwiązanie przeznaczone do kontroli dostępu dla małych i średnich firm.

  • Oprogramowanie z zakresu kontroli dostępu i zarządzania zabezpieczeniami, wykorzystujące nowatorskie rozwiązania z rodziny modułowych kontrolerów dostępu
  • Administrowanie danymi aż 10 000 posiadaczy kart w bazie danych
  • Graficzna mapa lokalizacji z możliwością sterowania urządzeniami za pomocą zarówno drzewa urządzeń, jak i samej mapy
  • Wyświetlanie szczegółowych informacji o alarmach za pomocą listy oraz animowanych obrazów GIF na interaktywnych mapach lokalizacji
  • Weryfikacja wideo, weryfikacja alarmów wideo oraz wizyjne monitorowanie zdarzeń — zarówno za pomocą obrazu na żywo, jak i zapisanych nagrań
  • Przegląd obecności personelu i dokonanych weryfikacji online

 

 

Oprogramowanie Access PE stanowi kompleksowe, autonomiczne rozwiązanie kontroli dostępu dla firm małej i średniej wielkości. Jego instalacja jest niesłychanie prosta i szybka. Nie wymaga instalowania systemu baz danych ani zarządzania nim. Minimalne przeszkolenie wystarcza, aby pracownicy mogli w krótkim czasie zacząć tworzyć identyfikatory i zarządzać uprawnieniami dostępu. Dzięki funkcjom rejestrowania określonych wydarzeń i raportowania można prześledzić trasę i czas przemieszczania się poszczególnych osób po terenie firmy.

Access Professional Edition to proste w obsłudze, skalowalne oprogramowanie do kontroli dostępu dla małych i średnich przedsiębiorstw o wysokich wymaganiach w zakresie bezpieczeństwa. Ten modułowy system rośnie wraz z potrzebami Twojej firmy i integruje się z szeroką gamą funkcji kontroli dostępu i zabezpieczeń, takimi jak systemy CCTV, systemy sygnalizacji włamania i napadu, czy zarządzanie pracą wind. Można go także łatwo rozbudować, zachowując zainstalowane elementy, dzięki czemu nie zostaną zmarnowane żadne zasoby ani inwestycje.

Access Professional Edition wykorzystuje strukturę klient-serwer, oferując dostęp do serwera z dowolnego autoryzowanego stanowiska pracy. Intuicyjny interfejs podobny jak w systemie Windows oraz inteligentne funkcje pomagają w zarządzaniu systemem. Zoptymalizowane procesy oraz wysoka jakość podnoszą bezpieczeństwo inwestycji.

Zamówienia – informacje

 

Access PE – Licencja podstawowa 1 klient, 16 czytników, 2000 kart

Numer zamówienia ASL-APE3P-BASE

 

Access PE – Licencja rozszerzona 2 klientów, 64 czytniki, 10 000 kart

Numer zamówienia ASL-APE3P-BEXT

 

Access PE – Rozszerzenie licencji na dodatkowe czytniki 16 dodatkowych czytników.

Numer zamówienia ASL-APE3P-RDR

 

Access PE — limit czytników wynosi 512 Zwiększa limit rozwiązania APE do 512 czytników.

Numer zamówienia ASL-APE2P-RDRL

 

Access PE – Licencja na aktywację funkcjonalności wideo Umożliwia korzystanie z 16 kanałów wideo.

Numer zamówienia ASL-APE3P-VIDB

 

Access PE – Licencja na rozszerzenie funkcjonalności wideo16 dodatkowych kanałów.

Numer zamówienia ASL-APE3P-VIDE

 

Access PE – Licencja na aktywację systemu OLS Umożliwia użycie systemu OLS z 16 parami drzwi

Numer zamówienia ASL-APE3P-OLSB

 

 

Access PE – Rozszerzenie licencji dotyczącej systemu OLS. Dodatkowe drzwi dla systemu OLS.

Numer zamówienia ASL-APE3P-OLSE

 

Aktywacja powiązania systemów Access PE i XProtect. Zarządzanie zabezpieczeniami i danymi wideo za pośrednictwem systemu Milestone XProtect z funkcjami monitorowania wejść, weryfikacji wideo, widoku map i zarządzania alarmami.

Numer zamówienia ASL-APE3P-XPRO

 

Access PE – SDK dla danych posiadaczy kart identyfikacyjnych. Zestaw narzędzi programistycznych (SDK) pozwala na przykład na podłączenie APE do systemu rejestracji czasu pracy, aby importować główne rekordy posiadaczy kart i eksportować zdarzenia kontroli dostępu. Zestaw SDK i zestaw poleceń są przedmiotem osobnej dokumentacji.

Numer zamówienia ASL-APE3P-API


powrót do aktualności »